11 sep 2018


Mijn droom om een heuse poppen en-berendokter te worden.
zal  misschien nooit uitkomen
en dat vind ik helemaal geen probleem...

de weg er naar toe, vind ik al helemaal geweldig!!

Ik wil geen restauteur zijn..
maar gewoon ervoor zorgen dat ze niet verder in verval geraken.
geheel restaureren betekend dat ze er weer zo goed als nieuw uitzien
en dat wil ik niet!
Ze moeten hun oude, bespeelde charme en look bewaren!

fantastisch mooi om oude spullen
te herstellen zodat ze niet verder uit elkaar zullen vallen
zodat men er nog jaren van kan genieten
en dat pop of beer bewaard zal blijven voor komende generatie(s)
Dat is mijn doel!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My dream to open a real dollhospital,
may never come true
but I think that's not a problem at all ...

I think, the road to it, is a great journey!

I do not want to be a restauteur.
but just make sure they do not get further in decline.
completely restoring means that they look as good as new again
And I do not want that!
They have to keep their old, played charm and looks!

fantastic to repair old stuff
like they will not fall apart any further
so you can enjoy them for years to come
and that dolls and bears will be preserved for future generation(s)!
thats my goal!!!


Deze beer is afgelopen weekend binnen gebracht
 en ligt nu op mijn werktafel te wachten om hersteld te worden
zodat de naden niet verder open zullen gaan en 
hij zijn vulling niet verder zal verliezen!!
--------------------------------------------------------------------------

This bear was brought in last weekend
  and is now waiting on my work table
 to be repaired
so the seams will not open any further and
he will not lose his stuffing any further!!


XXX Vrolijke groet van Anna XXX