10 sep 2018



Wishing you all a good start of the week!


Deze beren zijn door mij handgemaakt,
geen naaimachine komt er aan te pas!
Het jurkje heb ik ook zelf ontworpen en
geborduurd
met garen wat ikzelf heb geverfd met planten uit onze eigen tuin
De grotere beer draagt vandaag een mooie antieke kraag!
Het schilderij op de achtergrond heb ik vorig jaar geschilderd.
wat heb ik toch een heerlijke hobby's!!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

These bears are handmade by me,
no sewing machine was used!

I also designed the dress myself
and embroidered it
with yarn which I handdyed myself with plants from our own garden.
The big bear is wearing a nice antique collar today!

 (last year) I painted the painting in the background.
I am so happy with my wonderful hobby's!!