28 sep 2018



Since last weekend
I openend a new facebookpage account.
you could follow me there if you like!!
www.facebook.com/AnnaWoodArtStudio

---------------------------------------------------------------------------------------------

Onlangs ben ik deze blog gestart omdat ik van velen te horen kreeg
dat men het niet leuk vond, dat ik niet meer openbaar te vinden was.
De 'vrienden' die op facebook heb vind ik eigenlijk wel voldoende.
als er eentje weg gaat, dan accepteer ik een nieuw verzoek
maar volgens hen duurt dat véééél te lang haha

Veel mensen vergeten om een blogpost te lezen,
en eerlijk gezegd lees ik zelf ook maar weinig blogposten,
of er moet een link op fb staan vermeld, dan klik ik er nog wel eens op
en velen met mij vermoed ik.

en ondanks dat ik toch wel kan zien dat nog regelmatig
mijn blog gelezen word, vind men het toch niet echt leuk!!

Je kunt hier niet volgen en niet reageren
en er is ook geen translate knop!!
helemaal niet leuk dus..


Om hen een beetje tegemoet te komen,
heb ik afgelopen weekend weer een fb pagina geopend
www.facebook.com/AnnaWoodArtStudio
DAARBOVEN OP GEEF IK NU 1 VAN MIJN BOEKEN WEG!!
neem eens een kijkje, misschien dat je mee wilt doen?!


XXX Veel liefs van Anna XXX