8 aug 2018

Atelier-Art studio



Mijn atelier (rechts op de foto)
heeft richard zelf gebouwd, geverfd met antiek blauw,
dit is mijn favoriete kleur in de tuin.
Het huisje links achteraan is een bijgebouwtje
wat ik gebruik als voorraadhuisje.
Ook zelf gebouwd natuurlijk in dezelfde style als mijn atelier,
alleen stukken kleiner.
Als je rechts langs het voorraad huisje 
naar achteren loopt, kom je in onze tuin.
Vooraan gebruiken we alleen als terras, voor bezoekers,
voor open dagen en om te bbqen met vrienden of familie.
-----------------------------------------------------------------------
My studio (right on the photo)
is build by my husband richard, and painted in my favorite color, antique blue
the little house in the back is to store my stock.
of course it is build again by richard and
painted in the opposite colors as my studio.
if you walk past my little house you will enter our garden.

In the front we only use as a terrace, for visitors,
for open days and to bbq with friends or family.



Op dit blauwe bankje zit ik regelmatig, 
tot een uur of 2 smiddags kun je hier heerlijk zitten handwerken
of gewoon lekker zitten dagdromen!
----------------------------------------------------------------------------
I sit regularly on this blue bench,
until about 2 o'clock in the afternoon
you can enjoy sitting here, (it is to warm after)
just to sit back and daydream!


Enkele foto's van binnenin mijn atelier.

Op de vloer ligt een oude kloostervloer van ongeveer 100 jaar oud.
Ik wilde perse dat mijn vloer kraakt, als je erover heen zou lopen
hahaha en dat doet deze zeker weten.
---------------------------------------------------------------------------
Some pictures from inside my studio.

On the floor is an old monastery floor, about 100 years old.
I wanted my floor to crack, if you would walk over it.
hahaha and that's what it certainly does.








De foto's spreken voor zich.
bakken, laden en manden vol met textiel
wat je ziet zijn eigenlijk alleen maar 2de handse spullen
om te recyclen en hergebruik voor mijn handwerken,
kleding maken voor de beren en soms ook voor poppen.
---------------------------------------------------------------------------
The photos speak for themselves.
bins, drawers and baskets full of textiles
what you see are really only second hand stuff
to recycle and re-use for my needlework,
making clothes for the bears and sometimes also for dolls.


Een fantastisch heerlijk plekje om hier te vertoeven.
XXX Vrolijke groet van mij XXX

A fantastic wonderful place to stay.
XXX Merry greetings from me XXX