30 aug 2018

Thuis

Thuis is de plek waar ik mij heerlijk voel
Als ik een tijdje weg ben geweest, ben ik altijd weer blij
als we bij ons de straat in rijden en ik zie ons huisje.


Ik neem aan dat dat voor veel mensen geldt.
Een plekje ingericht zoals jij het leuk vind
met de spulletjes om je heen die je dierbaar zijn.
dat kunnen spulletjes zijn maar ook foto's
foto's van je kinderen of kleinkinderen
spulletjes die je koestert omdat ze van je ouders waren of je grootouders
of een andere dierbare!

Ik heb heel veel bewaard van mijn ouders en grootouders
ook nog veel uit mijn kindertijd
en ik ben er dol op.
Ondanks dat mijn moeder niet zo'n bewaartype was,
heeft ze toch altijd wel de sentimentele spullen bewaard en gekoesterd
en dat doe ik nu weer in haar plaats!!
Ik ben alleen een graadje erger :)
Ik bewaar bijna alles haha

Ik hou niet alles zelf hoor
mijn huisje is al niet zo groot en het staat al zo vol!!


Natuurlijk omdat ik tevens van recyclen hou
verzamel ik ook al jaren gebruikte spullen in,
voor allerlei goede doelen.
Van sommige mensen heb ik de naam "kringloop Anna" al gekregen haha
 op zich klopt dit ook wel, alleen verkoop ik niets

Ik geef alles weg, vooral aan goede doelen.
zoals bijvoorbeeld aan
*zending over grenzen
*bejaarden *gehandicapten
*minderbedeelde en *speelgoedbank
 spullen die anderen niet meer willen of kunnen gebruiken.

Wat kun je zoal bij mij dagelijks inleveren?
*kleding, schoenen, incontinentie-materialen
 *dekens en ander beddegoed babyspulletjes,
*speelgoed, spelletjes, poppen, beren, knuffels en aanverwanten
*handwerkspulletjes, haak en breigarens en lapjes stof

In sommige gevallen kan het ook bij je thuis worden opgehaald
 in omgeving Echt +/- 50km omtrek
stuur mij vrijblijvend een email voor meer info
via anna32@online.nl