4 aug 2018

goedemorgen en dank jullie



oooh wat zijn er nu al veel mensen die mijn nieuwe blog gelezen hebben..
wauw zeg, dat had ik niet verwacht!
heel erg bedankt, dit stimuleert mij natuurlijk ook wel weer om door te gaan :)
ondanks dat je dit blog niet kunt volgen of reactie's kunt achterlaten,
want daar doe ik het niet voor..
Er waren verschillende mensen waar ik een email van kreeg
dat ze het zo jammer vonden dat ze mij niet meer openbaar konden volgen.
Ik heb geen pinterest en ook geen instagram meer.
alleen nog maar een heel klein groepje op facebook,
speciaal voor enkele 'vrienden' die ik via fb heb leren kennen.


Sinds ik minder op internet ben, besteed ik meer tijd aan
mijn hobby, het handwerken, beren maken, het verzamelen,
mijn dieren, tuin en mijn nieuwste hobby,
het verven van textiel en garens met planten uit eigen tuin.

wat heerlijk toch, om bijvoorbeeld
borduurstoffen in je eigen kleuren te kunnen verven.
Teddyberen maken blijft ook altijd nog favoriet.
Zijn ze niet geweldig mooi?



Over een tijdje komen de geverfde stoffen en garens
ook te koop via mijn website
www.annawood.nl