12 aug 2018

Onze tuin



Vandaag laat ik jullie een stukje van ons terras zien.
dus niet van de tuin zelf maar van het voorste gedeelte,
 waar ook mijn atelier staat. (zie de vorige post)

Ook hier gaat het verzamelen gewoon door.
Terracottapotjes, zink en emaille
Ik ben er gek op en overal op terras en in tuin vind je ze terug!
---------------------------------------------------------------------------
Today I show you our terrace.
no pictures from the garden itself, but from the front part,
  where my studio is located (see the previous post)

Here, too, the collection continues.
Terracotta pots, zinc and enamel
I love it and you can find them everywhere on the terrace and in the garden!


klein gedeelte van mijn verse kruiden,
 heerlijk voor in de soep of thee.
---------------------------------------------------------------------------
My little herbgarden
Lots of fresh herbs, delicious in soup or tea.




Terracotta en zink zijn prachtig gecombineerd
met paarse en blauwe bloemen.
-----------------------------------------------------------------------------
Terracotta and zinc are beautifully combined
with purple and blue flowers



en natuurlijk is ook mijn atelier in de kleur blauw geschilderd
en het bankje wat ervoor staat ook.
met hier en daar een rood geblokt accent
---------------------------------------------------------
and of course my studio is also painted in blue
and the bench that stands for it too.
with a red checkered accent here and there.







Fijne dag allemaal en vrolijke groet
XXX Anna XXX